NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. december 13., csütörtök

Rongyos élet......





















Igen a nevét onnan kapta mert textilből vágtam egy csíkot és azt húztam bele ebbe a sárgaréz  medálalapba !!!!!
Gyűrű és füli is készült hozzá de a gyűrűt nem sikerült jól lefotóznom  a fülbevalóval szinte ikertestvérek !!!
Amikor készítettem mindig azt a dalt dúdoltam magamba "te rongyos élet bolondos élet"és hát ez egy kicsit bolondos kicsit vad egy kicsit vidám és egy kicsit más de ez is én vagyok !!!!!!!!!!
Most ez a kedvenc szettem !!!!

16 megjegyzés:

Csillus írta...

Jaj de szép!

Beusz írta...

Nagyon találó a neve!

Györgyi írta...

Kár, hogy a rongyos élet nem ennyire szép, mint a medál.

Paola írta...

Beautiful!

Kritti írta...

Hú, de gyönyörűek!!!! A medálnak micsoda színei vannak! A fülbevalók meg nagyon különlegesek! Szuper ötlet!

Marcsi írta...

Nagyon ötletes, és szuper jól néz ki!

Vjudi írta...

Nagyon mutatós, szép szett!!!

Orsi írta...

Ildi, ez zseniális!!! Fantasztikusan jó ötlet, le kéne védetned :-)

RaMary írta...

Fantasztikusan szép színvilágú ékszerek! Nagyon tetszenek!

Schnappy írta...

Hú de jó a medál, imádom, nagyon-nagyon tetszik!:)

Mézesmama írta...

Hát ez valami fantasztikus lett....ha nem mondod...soha nem jöttem volna rá mi van a szélében...csodálatos lett!
A füli is nagyon tetszik...nagyon kíváncsi vagyok a medáljára!
Gratulálok!

kepi táska írta...

Megint csak azt tudom mondani, hogy nagyon szépek!
Az angyalos játékban én is részt veszek. Mindjárt viszek egyet.

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

Liza írta...

Gyönyörű!

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon jó ötlet, csodaszép!!!

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm szépen !!!!!!!!!