NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. május 17., csütörtök

Ajándékot kaptam ......


Nem is gondoltam volna pár hete hogy léteznek még ilyenek, de igen vannak még nagyon nagyon jó és önzetlen emberek !!!!
Ezzel a csodálatos táskával   Márti  lepett meg !!!
Ma mikor kinyitottam a postaládát (mert persze  a postás fiú oda tuszkolta bele),
annyira örültem neki hogy majd kiugrottam a bőrömből !!!!
Egy titkos vágyamat teljesített vele mert annyira tettszettek a munkái hogy rögtön beleszerettem !!!
A gyönyörű táska mellé még nagyon szép  karkötőt és gyűrűt is kaptam !!! 
 Márti nagyon nagyon köszönöm neked és nagyon hálás vagyok  érte !!!!!
Te egy kis tündér vagy !!!!!!!!!!
 

7 megjegyzés:

H.T. írta...

Hello,Ildi:-)
This is also the 'jewellery piece',I'd say: even more precious,than all the jewels in the world,because crocheted with Your Heart and with so beautiful,sunny colors.
Fantastic skirt.I'd wear it...nooo,if I were smaller,of course:-))
Warm Greets-Halinka-

Lakota mágia írta...

Nagyon szép ajándék, gratulálok!!!
:-)

kepi táska írta...

Ildikó, örülök, hogy tetszik!
Kedvesek a szavaid, de nem olyan nagy dolog ez. Ráadásul tőletek én is annyi szépet és jót kaptam!

H.T. írta...

Dear Ildi:
Thank You for the very warm words.
I think,my reactions are so natural,as YOur skills are fantastic and I always have something new to admire in Your Blog.
Moreover,as YOu probably know-The Polish and the Hungarians have been in the historical Friendship for centuries.
I am the Polish in Sweden,born and lived previously in Warsaw-the capital,married to a Danish citizen,lived in Denmark,now in Sweden and we consider of moving to Norway:-))
You know-I've been thinking of creating the second blog.I also like crocheting and I did it previously.I can show my crochet things there and probably I will come back to it too.

Warm Hugs-Halinka-

Timike írta...

Csodás ajándék gratulálok hozzá.

Csillus írta...

Nagyon szép ajándék, használd , viseld örömmel...!!!

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm lányok !!!