NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. március 15., csütörtök

Lobster Award díjjat kaptam

Marcsi  lepett meg ezzel a díijjal amit nagyon köszönök neki  !!!!

Akinek küldeném Kiki , Bombocos , Irén, Romi Bebi sajnos csak öt blogtársamnak lehet küldeni én szívesen küldeném mindenkinek aki még nem kapott, de talán eljut mindenkihez !!!!!

5 megjegyzés:

Irén írta...

Kedves Ildikó! Nagyon szépen köszönöm, hogy megtiszteltél ezzel a díjjal. Szép (hosszú)hétvégét!

Kiki írta...

Kedves Ildi! Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál! Szép nemzeti ünnepet!

Bombocos írta...

Köszönöm szépen! :)
Képzeld, amikor tegnap jöttem megnézni, hogy mi vár rám, nem találtam semmit. :))) Visszanéztem nem tudom, hány hónapot...de legalább gyönyörködhettem kezed csodás munkáiban!!!
Lehet előbb írtad nekem a megjegyzésbe, mint ide kitetted, vagy a blogger vicceskedett? :)
Még egyszer nagyon köszönöm!!!!

romi írta...

Jajj de aranyos vagy!!!
Köszönöm,hogy rám is gondoltál!!

Bebi írta...

Köszönöm! Kedves tőled, hogy rám is gondoltál!:)