NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2011. november 6., vasárnap

Kaktusz virága


Meny jelöltemnek készült név napjára ez a nagyobb méretű gyűrű , medált is ígértem neki de az még kicsit várat magára de karácsonyig elkészül .
A nevét onnan kapta volt egy szoba kaktuszom és az első virágzás után úgy döntött hogy tiszavirág módjára nem kíván  tovább élni ! Neki volt ilyen gyönyörű lila virága !!!
Sajnáltam nagyon !!!
A tél tűrű kaktusz kárpótolt helyette ö gyönyörű sárga virágot hoz de csak 1 napig virágzik .

10 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

A gyűrű gyönyörű a menyjelölt szerintem nagyon fog neki örülni,jó egy ilyen anyósjelölt aki ilyen szép dolgokat készít !!!:)

Kaszás Ildikó írta...

Köszi Ewa gyors voltál:)!
Legalább jó kedvel kezdem így a éjszakás műszakom!!

Keka írta...

Nagyon szép!A kaktusz virágáról nincs véletlenül képed?

Kritti írta...

Fantasztikusan szép ez a gyűrű, tutira fog tetszeni a menyjelöltnek:-))) Szerencsés,hogy a leendő anyósa ilyen szépségeket készít neki:-) Gratulálok!

Irén írta...

Gyönyörű gyűrű! Csodás a színe is! Biztosan örülni fog a gazdája. Az én karácsonyi kaktuszom is most borult virágba.

Alma írta...

Milyen pompázatos!!

Timike írta...

Elkényezteted a meny jelöltet, nagyon tetszik, csodálatos színe van.

Bombocos írta...

Ildi! Ez nagyon szép! Kár, hogy én nem kapok ilyet az anyósomtól. :)

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm lányok !!!
Látjátok hogy jó menyjelöltem van !!!
Kekának: van a kaktuszról képem .

krealady írta...

Kedves Ildikó! Nagyon köszönöm a blogomon ejtett kedves hozzászólásodat. Tudom én, hogy lesz ez jobb, tényleg lesz. Ez a pillanat volt rossz, mert másnak is szembesülnie kellett az én kellemetlen helyzetemmel. Már jobban érzem magam, ma gyorsan feladtam a csomagot. Neked meg nagyon örülök! Neked és Ewának, mert azt a hobbit művelitek, amit én kénytelen voltam feladni, mert nem tudtam kihozni magamból azt, amit szerettem volna. Ti pedig pont azokat csináljátok olyan magas minőségben, amik miatt én nekiálltam anno. Felvettelek benneteket követendő blognak, hogy tovább gyönyörködhessek:) További szép, alkotó munkát kívánok nektek!